16.5.06

Jeg fik hende, gjorde jeg...

Min skønne, dejlige, unge kone har tilbragt det meste af eftermiddagen vandret på sofaen i stuen, så'n med snuden akkurat liiige oppe over det uldne tæppe. Hun har været tidlig oppe på arbejde, og så har hun arbejdet så hårdt i sommerhuset heeeele weekenden, siger hun.

Lige før fik jeg hende med megen besvær hen å' lade sig bespise på Café Vivaldi, men allerede på vejen hjem (det tager fem minutter) begyndte hun igen at fable om sofaen og det uldne tæppe! Nu ligger hun der...!

Arbejde hele weekenden! - som I kan se ovenfor, er det i høj grad en sandhed med modifikationer. Hvis hun ser billedet, vil hun selvfølgelig påstå at det er udtryk for ondsindet bagvaskelse og er taget på 1/1000 sekund...

3 kommentarer:

  1. Hej Peter!

    Tusind tak fordi du anbefalede mig Khalil Gibrans vidunderlige univers. Jeg har læst Profeten og er nu igang med Broken Wings (du ved vel ikke tilfældigvis, om den findes på dansk?).
    Masser af knus til jer
    Betina

    SvarSlet
  2. Anonym21.5.06

    Det er ondsindet bagvaskelse, men det var dejligt vejr og hvem vil ikke nyde det?
    Kærlig hilsen din kone

    SvarSlet