31.3.06

Jeg elsker at rejse...

Jeg får lyst til at citere Benny Andersen:

”… i syden gør man alt for åbent tæppe
Elsker, skændes, lever, fløjter, dør
Rigtigt
Det er medfødt
I norden har man snue kræft misundelse
I norden går man uden om pytterne
Uden om statuerne
Uden om hinanden…”

Er græsset altid lidt grønnere i naboens have?

I påsken skal vi til Dublin hvor Sara bor for tiden. Der giver folk drinks på værtshusene, og der går får på vejene. Der er det grønt og ikke gråt. Jeg glæææææder mig.


Til sommer skal Regitze og jeg til Vancouver og Rocky Mountains, whaw… - med al respekt for Yding Skovhøj….

Men tag ikke fejl! – jeg elsker Danmark, Helsingør, Strandgade og Regitze… Og hvem siger at man skal riverrafte i British Colombia, når man kan leje en kano en time på Mølleåen? (suk!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar